خرید فویل آلومینیوم ظرف یکبار مصرف

فویل آلومینیوم ظرف یکبار مصرف

فویل آلومینیوم برای ظروف یکبار مصرف یکی دیگر از محصولات متعدد شرکت آلومینیوم هزاره سوم میلاد( بزرگ ترین تولید کننده فویل آلومینیوم) می باشد.

ظرف یکبار مصرف آلومینیومی یکی از پر کاربرد ترین ظرف های یکبار مصرف در سطح جهان می باشند. از این نوع ظروف برای انواع مواد غذایی سرد و گرم می توان استفاده کرد. از جمله پر مصرف ترین کاربرد هایی که میتوان برای مصرف ظروف آلومینیومی در ایران نام برد، ظروف آلومینیومی برای انواع کباب و برنج، ظروف آلومینیومی برای خورشت ها و دیس های غذایی می باشد.

برای ثبت سفارش می توانید با شماره 09121261659 تماس بگیرید.

در ادامه مشخصات ظروف آلومینیومی که در ایران بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد را برای شما بیان می کنیم.

انواع ظروف آلومینیومی

در این قسمت قصد داریم انواع ظروف آلومینیومی که به طور معمول در ایران مصرف  دارند را برای شما به اختصار توضیح دهیم.

ظرف آلومینیومی تک پرس

 

این ظرف یکی از پر کاربرد ترین ظرف های مورد استفاده در یران مخصوصا برای پلو می باشد. این ظرف دارای حجمی مطابق با مقدار مصرف غذای لازم برای یک نفر می باشد که در غذاهای بیرون بر استفاده می شود.

ظرف آلومینیومی دو پرس

فویل آلومینیوم ظرف یکبار مصرف

این ظرف مانند ظرف تک پرس می باشد ولی از نظر ابعاد دارای طول، عرض، ارتفاع بیشتری می باشد. این ظرف برای غذای دو نفر مورد تایید می باشد.

ظرف آلومینیومی کبابی دو خانه

فویل آلومینیوم ظرف یکبار مصرف

این ظرف را شاید کمتر به چشم دیده باشید و همانطور که از اسم آن مشخص است، دارای دو قسمت برای کباب و پلو می باشد. ظرف کبابی دو خانه برای زمانی مناسب است که بخواهید در تهیه ی ظرف صرفه جویی کنیدو هم برنج شما طعم و رنگ کباب و گوجه را به خود نگیرد و مواد غذایی شما شیک و مناسب به دست سفارش دهنده برسد.

دیس آلومینیومی برای کباب

فویل آلومینیوم ظرف یکبار مصرف

این دیس ها کاربرد های متفاوتی از برنج تا کباب و حتی در فست فود ها برای دیس فینگر فود و … دارند.

روپوش آلومینیومی

این فویل ها به صورت فویل های آلومینیومی که اغلب به صورت رول هستند در رستوران ها کاربرد دارند.

خورشت

فویل آلومینیومی برای تولید ظرف آلومینیومی

ظرف های خورشت به دو صورت به بازار عرضه می شوند. ظرف های خورشت خوری گرد و به شکل پیاله و یا ظرف های خورشت خوری مربعی.

این ظروف بسته به حجم خورشت مد نظر برای یک نفر و یا چند نفر متفاوت می باشد.

ظروفی که به مرور تقاضا برای آنها ممکن است بیشتر شود.

آلومینیوم به دلیل خواص انعطاف پذیری که دارد می  تواند به هر شکلی در بیاید. این ویژگی همراه با ویژگی های دیگر آلومینیوم مانند سبک بودن و غیر سمی بودن در ارتباط با بسیاری از مواد غذایی باعث شده است که به عنوان یک ماده مناسب برای بسته بندی مورد نظر باشد.

از این رو غیر از ظرف های مورد نظر که در بالا آورده شده است، ظروف آلومینیومی دیگری طراحی و ساخته شده اند که می توان از آنها استفاده نمود که در ادامه بعض ی از این محصولات برای شما آورده شده است.

تولید فویل آلومینیوم ظرف یکبار مصرف خرید فویل آلومینیوم ظرف یکبار مصرف قیمت فویل آلومینیوم ظرف یکبار مصرف

معمولات برای تهیه ی ظرف های آلومینیومی از فویل هایی استفاده می کنند که نه خیلی نازک باشندکه وزن غذا را نتوانند تحمل کنند و نه خیلی ضخیم باشند که که نتوان آنها را به راحتی شکل داد.

توجه داشته باشید برای تولید ظروف آلومینیومی از ظروف آلومینیومی نیمه سخت استفاده می شود.

 

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی در مقابل اکسیژن و رطوبت، حساسیت کمتری از خود نشان می دهد که دلیل اصلی آن، تشکیل اکسید آلومینیوم ایجاد شده در سطح فویل یا نوار می باشد.به همین دلیل استفادهاز فویل آلومینیوم برای تولید ظروف و همچنین بسته بندی مواد غذایی، چهازلحاظ بهداشتی و چه از لحاظ هزینه به صرفه تر می باشد.

زمانی که فویل آلومینیوم به عنوان مواد اولیه بسته بندی استفاده می شود، باید سطح آن توسط لاک یا یک لایه مواد پلاستیکی پوشانده شود. توجه به این موردمهم می باشد که در آلومینیوم لاک اندود شده، انتقال آلومینیوم به مواد محتوی خود فقط ۱ میلی گرم برای هر کیلوگرم خواهد بود. طبق تحقیقات به عمل آمده به طور کلی روزانه ۱۰-۴۰ میلی گرم از این فلز غیر سمی توسط جیره غذایی وارد بدن انسان می شود که این مقدار نیز دفع می گردد. ظروف آلومینیومی سبک بوده و از مقاومت خوبی در مقابل خوردگی و فساد شیمیایی برخوردار می باشند.

آلومينيوم در مقابل نور و هوا غیرقابل نفوذ است و به همين دليل در بسته بندي آلومينيومي مواد اوليه از نفوذ رطوبت، نور، اكسيژن، ميكروارگانيسم و كاهش مواد معطر، جلوگيري مي نمايد و خود نيز، از لحاظ مزه و بو خنثي مي باشد. ظروف آلومينيومي قابليت انعطاف پذيري خوبي دارند و از رنگ پذيري و چاپ پذيري مطلوبي برخوردار هستند.

اگر ضخامت فويل آلومينيوم ۲۰ ميكرومتر باشد، مطلقاً روغن و مواد معطر از آن به بیرون درج نخواهد کرد. فويل آلومينيوم را مي توان توسط دستگاه های مخصوص به آساني به فرم هاي مختلف( اشكال مختلف ) درآورد. آلومينيوم، مقاوم به فشار خارجي بوده و نور را دفع مي كند و همچنین در مقابل حرارت زياد و سرما مقاوم مي باشد. از لحاظ محيط زيست، بازيابي آن امكان پذير بوده و حجم زباله كمتري دارد .

 

مقایسه انواع ظروف یکبار مصرف

 

ظروف کاغذی

محصولات بدون روکش می توانند چربی و باقی مانده مواد غذایی را جذب کنند.

از فضای ذخیره سازی کمتری نسبت به سایر گزینه ها استفاده می کند.

قابل استفاده در مایکروویو  است.
️ مقاوم در برابر روغن

ظروف پلاستیکی

️مناسب سرو هر نوع غذا.
️ مقاوم در برابر برش
رنگهای متنوع

مانند سایر محصولات سازگار با محیط زیست نیست.

ظروف پلی پروپیلن    pp

وسایل مایکروویو
سخت
️قابل بازیافت

ظروف پلی استایرن     ps

کیفیت عالی و قیمت اقتصادی.
️ قوی ، انعطاف پذیر و مقاوم.
️قابل بازیافت

ظروف فوم   foam

food️ غذا را گرم نگه می دارد.
Not️ برای مایکروویو مناسب نیست.

️ عایق حرارتی

️قابل استفاده مجدد

ظروف پت  pet

️قابلیت تحمل وزن و دمای مختلف را دارد.
️ مقاوم در برابر ضربه.
️قابل استفاده مجدد

 

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

وقتی صحبت از ظروف یکبار مصرف می شود ، نمی توانیم ظروف و سینی های آلومینیومی را بگذاریم. مقاومت در برابر درجه حرارت بالای اجاق گاز و روغن ها و چربی های غذایی آن را به ماده ای ایده آل برای پخت دستور العمل های مورد علاقه شما تبدیل می کند .

می تواند دمای 20- تا 380 درجه سانتیگراد را تحمل کند.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه