فویل آلومینیوم پشت چسب دار

چسب نواری آلومینیومی

فویل آلومینیوم پشت چسب دار یکی دیگر از محصولات شرکت آلومینیوم هزاره سوم میلاد(تولید کننده فویل آلومینیوم) است.

 برای ثبت سفارش می توانید با شماره 09121261659 تماس بگیرید.

فویل آلومینیوم پشت چسب دار یا همان چسب آلومینیومی (Aluminium tape) نوعی فویل آلومینیوم چسب دار است .که دارای مورد مصرف صنایع لوازم خانگی، مخابرات، الکترونیک و برق ، ساختمان، خودروسازی، لوازم خانگی و سایر صنایع برودتی و حرارتی می باشد .

فویل آلومینیوم پشت چسب دار یا چسب نواری آلومینیومی در انواع مختلفی مانند: چسب حلالی ، چسب های ملت و پایه آب می باشد . شما میتوانید فویل آلومینیوم پشت چسب دار را در ضخامت های ۲۰ میکرون تا ۲۰۰ میکرون سفارش بدهید .

نوع دیگری از این محصول چسب آلومینیومی نخ دار یا مسلح می باشد . وجود لایه نخ بافته شده سبب استحکام آن میشود . امکان مقاومت در برابر پارگی را به دلیل دارابودن نخ در اجزا تشکیل دهنده خود دارا می باشد. تحمل حرارت بالا تا 500 درجه سانتیگراد ، چسب آلومینیومی را برای  مصرف در کوره ها و نقاط صنعتی و غیرصنعتی با دمای بالا قابل استفاده می سازد .

چسب نواری آلومینیومی در تأسیساتی – ساختمانی به کار گرفته میشود .

  •  کاربرد های فویل آلومینیوم پشت چسب دار :
  • آب بندی دودكش هاي پر حرارت ساختماني و صنعتي ،
  • هواكش هاي هود و درزگيري آنها
  • اتصال لوله هاي فلزي در خودرو ها و ماشين آلات سبك و سنگين
  • صنايع برودتي مانند يخچال هاي صنعتي و خانگي

چسب نواری آلومینیومی باید دور از رطوبت و تابش مستقیم نور خورشید نگهداری شود . براي استفاده ابتدا سطوح مورد نظر جهت چسباندن چسب آلومینیومی، باید خشك و عاری از چربی، گرد و غبار و سایر آلاینده ها باشد.

این محصول قابل استفاده در صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، نیروگاه ها و کلیه تجهیزات سیستمهای تأسیسات صنایع و ساختمان می باشد. این نوع روکش از عرض 5 سانتی متر الی 120 سانتی متر و در دو رنگ مشکی و سفید قابل ارایه می باشد.

چسب نواری آلومینیومی به دلیل پوشش با چسب زنده نمیتواند به تنهایی پیچش شود . به همین علت همراه با یک لایه کاغذ سیلیکون پیچیده و عرضه میگردد . در هنگام استفاده لایه سیلیکونی از فویل الومینیوم چسبی جدا میشود .

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه