فویل آلومینیوم عایق کاری

فویل آلومینیوم عایق بندی

در هوای سرد و گرم و در محیط های پر سرو صدا ی کارخانه و حتی در خانه های مسکونی، عایق ها یکی از مهمترین زیر ساخت بسیاری از سازه ها به حساب می آیند. برای عایق کاری یک ساختمان و یا یک سازه بسته به نوع عایقی که مد نظر است، انواع مختلفی از مواد از جمله پشم شیشه، الیاف مصنوعی و یا طبیعی متنوع و … استفاده می شود.

به دلیل تغییر روزانه ی هزینه ی مواد اولیه، شما می توانید برای به دست آوردن قیمت دقیق به روز و یا نوع فویل مناسب برای محصول خود، با متخصص های ما تماس بگیرید.

شماره های تماس: 02122216162-02122217172

شماره ی موبایل (واتس آپ): 09121261659

 

فویل آلومینیوم عایق کاری تاسیسات و محفظه ها به همراه فوم پلیمری لمینت میشود .

از خاصیت بازتاب حرارت توسط فویل آلومینیوم در پانل های ساختمان ومحفظه هایی همچون کانکس های سردخانه نصب شده روی کامیون ها استفاده می شود. که به عملکرد عایق سیستم های خنک کننده پروژه ها کمک میکند. استفاده از فویل آلمینیوم به دلیل کاربری آسان، امکان نصب سریع حتی در ساختمانهای بزرگ مانند انبارها را نیز فراهم می کند. فویل آلومینیوم همچنین به عنوان پوسته ای برای عایق های حرارتی و مواد غیر قابل احتراق استفاده می شود. تا عایق کاری مناسب برای تاسیسات را فراهم کند.

در صنعت ساخت و ساز، از فویل آلومینیوم به عنوان لایه بالایی برای عایق بندی موادی مانند پشم سنگ ، پانل های عایق کف و تشک های لایه ای در عایق بندی ساختمان ها نیز استفاده می شود . به عنوان یک مانع بخار ، این فیلم اطمینان می دهد .  هیچ بخار آب به مواد عایق نفوذ نمی کند.  بنابراین از تشکیل قالب و آسیب رسیدن به رطوبت جلوگیری می کند.

علاوه بر خاصیت مانع بخار ، ورقه های آلومینیوم تقریباً 96٪ از گرمای تابشی را منعکس می کنند .  بنابراین برای عایق بندی حرارتی بسیار مناسب هستند . آنها همچنین می توانند به راحتی تغییر شکل داده و یا با یک لاک محافظ پوشانده شوند . که دامنه کاربرد آنها را افزایش می دهد.

این شرکت با بهره گیری از دانش فنی و تجارب عملی، ضمن انتخاب آلیاژ متناسب با نیاز هر صنعت، اقدام به تولید فویل آلومینیوم با برترین کیفیت می نماید . به علت خواص منحصر به فرد فویل آلومینیوم شاهد بروز ویژگی های زیر در این محصولات هستیم.

  • فویل آلومینیوم عایق کاری جهت مقاومت در برابر عوامل محیطی مانند گرما ، نور ، صدا ، رطوبت و گاز
  • به دلیل سطح بازتابنده فویل آلمینیوم سبب جلوگیری از انتقال حرارت تابشی میشود
  • فویل آلومینیوم قابل لمینت با الیاف و مواد پلاستیکی میباشد.به همین علت از فویل آلومینیوم عایق کاری تاسیسات و محفظه ها استفاده میشود
  • فویل آلومینیوم عایق کاری جهت محافظ در برابر آتش با تابش انرژی گرما و جلوگیری از نفوذ اکسیژن
  • محافظت از سطوح پوشانده شده در عایق لوله
  • 96٪ گرمای تابشی توسط آلومینیوم منعکس می شود.
  • پانل های ساختمان ومحفظه هایی همچون کانکس های سردخانه
  • در تاسیسات لوله روی سقف های انبار

کاربرد فویل آلومینیوم عایق کاری  در زندگی

عایق کاری ها برای شرایط مختلف قابل کاربرد هستند از جمله:

  • سالن های سینما
  • سالن های کنفرانس
  • دفاتر اطلاعاتی و امنیتی
  • ایزوله کردن شیر آلات بخار و یا آب گرم در کارخانه ها
  • عایق کاری لوله ها در خانه و ویلا ها در زمستان
  • عایق دیوار ها و یا محصولات در برابر اشعه
  • و …

فویل عایق کاری با پشم شیشه و یا پشم سنگ

قیمت فویل آلومینیوم برای عایق کاری

در این روش فویل ها را با یک لایه از کاغذ لمینت می کنند و بعد از آن یک لایه پشم سنگ و یا پشم شیشه به ضخامت 3 سانتی متر و یا بیشتر لمینت می کنند که به این سازه عایق پشم سنگ یا پشم شیشه می گویند. از این عایق معمولا برای سقف سوله ها و یا در کارخانه ها استفاده می کنند که فویل آن رو به بیرون و پشم سنگ یا پشم شیشه آن رو به سازه ی مورد عایق می باشد.

گاهی همراه با لایه ی کاغذ یک لایه از تیشو ( الیاف ) قرار دارد که به خاصیت عایق سازی کمک می کند که به اصطلاح به این نوع فویل، فویل آلومینیوم مصلح می گویند.

فویل عایق کاری پشت چسب دار

یکی دیگر از انواع فویل های مورد استفاده برای عایق کاری فویل های چسب دار هستند. ضخامت این فویل ها از فویل های عایق پشم سنگ کمتر است ولی به دلیل داشتن لایه ای از چسب استفاده از آن بر روی انواع سطوح راحت تر می باشد. از این فویل ها می توان برای لوازم خانگی، روی اجاق گاز ها و … استفاده کرد.

فویل عایق برای داخل خودرو

گاهی برای حد فاصل بین اتاق خودرو و موتور و یا جداسازی لوله ی اگزوز از اتاق ماشین از یک لایه ی فویل با لمینت نمدی به ضخامت حدود 6 سانتی متر استفاده می شود.

فویل عایق برای ایزوگام ها

وقتی سقف ها را ایزوگام می کنند معمولا یک لایه از فویل برر روی ایزوگام قرار می دهند. این لایه از فویل آلومینیوم بر روی ایزوگام علاوه بر این که یک لایه ی محافظتی برای ایزوگام به حساب می آید، به دلیل قدرت بازتابی بالایی که دارد در هنگام روز های گرم آفتابی که دما به صورت صعودی بالا می رود، نور خورشید را منعکس می کند و از ذوب شدن ایزوگام جلوگیری می کند. علاوه بر این فویل های آلومینیومی با مواد ایزوگام واکنش نمی دهند و از این نظر مناسب می باشند.

قیمت و خرید فویل آلومینیومی برای عایق کاری

قیمت فویل آلومینیوم برای عایق کاری

به دلیل تغییر روزانه ی هزینه ی مواد اولیه، شما می توانید برای به دست آوردن قیمت دقیق به روز و یا نوع فویل مناسب برای محصول خود، با متخصص های ما تماس بگیرید.شرکت آلومینیوم هزاره سوم میلاد بزرگ ترین تولید کننده فویل آلومینیوم درایران اماده ارسال سفارش شما به سراسر کشور است.

شماره های تماس: 02122216162-02122217172

شماره ی موبایل (واتس آپ): 09121261659

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه