فویل آلومینیوم کابل

فویل آلومینیوم کابل

فویل آلومینیومی کابل برق فشار قوی. کابل مخابراتی سبب محافظت طولانی مدت از کابل میشود. و از رطوبت و اکسیژن و اثر عوامل محیطی جلوگیری میکند. فویل آلومینیوم کابل آلیاژ سری 1000 و سری 8000 میباشد. و آلیاژ عمومی و رایج  آن 1100 ، 8011 است.
فویل آلومینیوم دارای انعکاس خوب (تا 99٪ در گرما و اشعه مادون قرمز) است و این ماده در کابل های الکتریکی سبب محافظت طولانی مدت شود. همچنین در برابر انتشار فرکانس مغناطیسی و رادیویی محافظت می کند. پیچش فویل آلومینیوم با کابل سبب محافظت کاملی در برابر میدان های مغناطیسی و فرکانس های رادیویی میشود.

برای ثبت سفارش می توانید با شماره 09121261659 تماس بگیرید.

مشخصات فنی فویل آلومینیوم کابل:

  •  عرض: 15-1200 میلی متر
  • ضخامت: 0.01-0.03 میلی متر
  • ماده (آلیاژ): 8011-1100
  • آلومینیوم از نظر وزن سبک تر و مقرون به صرفه تر از مس است.
  • با افزایش ضخامت فویل آلومینیوم ، مقاومت دی الکتریک و کشش بالاتری حاصل میشود.
  • با افزایش ضخامت فویل آلومینیوم رسانایی و مقاومت کششی و میرایی سیگنال کمتری حاصل میشود.
  • نکات: اندازه عرض محصول بر اساس نیاز مشتری تقسیم می شود.

فویل آلومینیومی می تواند به عنوان یک پوشش و سپر حفاظتی عمل کند ، در بسیاری از کابل ها از پوشش های فویل آلومینیوم در اطراف سیم های هدایت کننده جریان برای سپر حفاظتی استفاده می شود . البته روکش های بافته شده فلزی از غلاف فویل الومینیوم کاربرد بهتری دارند .

ضخامت آلومینیوم برای 0.1 میلی متر تقریباً به 1 گیگاهرتز می رسد، بنابراین حتی یک فویل نازک هم میتواند فرکانس های بالا را هدایت  کند. فویل آلومینیومی برای انعکاس تداخل الکترومغناطیسی ایده آل است و معمولا در ترکیب با سیم بافته برای جذب امواج الکترومغناطیسی استفاده می شود.

فویل آلومینیومی به صورت کامپوزیت با فیلم پلی استر لمینت میشود. این محصول برای محافظت انواع کابل های دیتا استفاده میشود . در ضخامت ، عرض و رنگ انعطاف پذیر .

فویل آلومینیوم کامپوزیت دارای ویژگی های زیر است:

  • عملکرد عایق خوب
  • تمیز و بهداشتی
  • ظاهر زیبا
  • مقاوم در برابر ضربه
  • مقاومت خوب در برابر چین و چروک.
  • رنگ متنوع
  • محافظت انواع کابل ها در برابر فرکانس های بالا

کاربرد فویل آلومینیومی کابل برق فشار قوی کابل مخابراتی:

فویل آلومینیوم به دلیل رسانایی بالا و وزن کم به عنوان عایق بندی کابل های برق ایده آل است. این مورد خصوصاً برای کابلهای فشار قوی اهمیت دارد. فویل آلومینیوم نه تنها سازگاری الکترومغناطیسی را بهبود می بخشد بلکه می تواند برای ترمیم آسیب مورد استفاده قرار گیرد.

علاوه بر این ، آلومینیوم درجه خاصی از محافظت در برابر شوک الکتریکی ناشی از آسیب دیدن کابل ها را فراهم می کند. خاصیت سد کننده فویل آلومینیوم همچنین از کابل های فیبر در برابر رطوبت محافظت می کند و باعث کاهش تداخل دستگاه های الکترونیکی در کابل های ارتباطی می شود.

عمدتا در ساخت و ساز ، دکوراسیون ، بسته بندی ، چاپ ، مواد پوشش ، لوله گذاری ، الکترونیکی ، عناصر ، تبرید ، وضعیت هوا ، اتومبیل و غیره استفاده می شود.
مواد اصلی پلیمر قابل لمینت با فویل آلمینیوم PE ، PET  هستند.

شرکت آلومینیوم هزاره سوم، تولید کننده انواع ورق و فویل آلومینیوم میباشد. با بهره گیری از دانش فنی و تجارب عملی، این شرکت ضمن انتخاب آلیاژ متناسب با نیاز هر صنعت، اقدام به تولید فویل آلومینیوم با برترین کیفیت می نماید.به علت خواص منحصر به فرد فویل آلمینیوم شاهد بروز ویژگی های زیر در این محصولات هستیم

مقاومت در برابر خوردگی و حرارت بالا

محافظت طولانی مدت

به دلیل رسانایی الکتریکی کابلهای فیبر نوری، فویل آلمینیوم می تواند به عنوان یک ردیاب برای تست قابلیت اطمینان اتصالات کابل عمل کند.

عایق با دوام مدت در برابر رطوبت و مواد خورنده طبیعی در سطح زمین و زیر زمین

عایق برای برابر انتشار فرکانس های مغناطیسی و رادیویی مرتبط با کابل های الکتریکی فلزی

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه