خرید نوار مایلر یا نوار آلومینیوم پلی استر

نوار آلومینیوم پلی استر یا نوار مایلر

نوار فویل آلومینیومی نوار مایلار یک ماده نوار کامپوزیت فلزی است که از فویل آلومینیومی یک طرفه یا دو طرفه به عنوان ماده پایه، فیلم پلی استر به عنوان ماده تقویت کننده، با چسب پلی اورتان چسبانده شده، در دمای بالا پخته می شود و سپس شکاف می دهد. نوار مایلر فویل آلومینیوم می تواند پوشش محافظ بالایی داشته باشد و برای لایه محافظ جفت سیم کابل های کنترل و هادی خارجی کابل های کواکسیال مناسب است.

برای ثبت سفارش می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن ثابت: ۰۲۱۲۲۲۱۷۱۷۲- ۰۲۱۲۲۲۱۶۱۶۲

تلفن همراه (واتس آپ): ۰۹۱۲۱۲۶۱۶۵۹

 

 

نوار فویل آلومینیومی نوار مایلر می تواند سیگنال ارسال شده در کابل را بهتر از تداخل الکترومغناطیسی آزاد کند و تضعیف سیگنال را در طول فرآیند انتقال داده کاهش دهد، به طوری که سیگنال می تواند به طور ایمن منتقل شود و عملکرد الکتریکی کابل را به طور موثر بهبود بخشد.

 

ما می توانیم نوار فویل آلومینیومی یک طرفه / دو طرفه Mylar را ارائه دهیم. نوار فویل آلومینیومی دو طرفه Mylar از یک لایه فیلم پلی استر در وسط و یک لایه فویل آلومینیومی در دو طرف تشکیل شده است. آلومینیوم دو لایه سیگنال را دوبار منعکس و جذب می کند که اثر محافظ بهتری دارد.

 

نوار فویل آلومینیومی Mylar که ما ارائه کردیم دارای ویژگی های استحکام کششی بالا، عملکرد محافظ خوب و استحکام دی الکتریک بالا و غیره است.

رنگ نوار فویل آلومینیومی دو طرفه مایلار طبیعی است، یک طرفه آن می تواند طبیعی، آبی یا سایر رنگ های مورد نیاز مشتریان باشد.

نوار آلومینیوم مایلر یا نوار پلی استر

به طور عمده در کابل های کنترل، کابل های سیگنال، کابل های داده و سایر کابل های الکترونیکی مختلف استفاده می شود که نقش لایه محافظ جفت، لایه محافظ کلی در خارج از هسته و هادی خارجی کابل کواکسیال و غیره را ایفا می کند.

نوار مایلر محافظ کابل

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه