فویل رو گازی | خرید فویل آلومینیوم اجاق گاز

فویل آلومینیوم اجاق گاز

فویل های آلومینیومی یکی از پر کاربرد ترین فلزات می باشند. از این فلز در صنایع مختلف مانند، هوا فضا، اتومبیل سازی، بسته بندی و … استفاده می شوند. در این مقاله قصد داریم به بررسی فویل آلومینیوم اجاق گاز که به تازگی طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است یکی دیگر از محصولات شرکت آلومینیوم هزاره سوم میلاد (تولیدکننده فویل آلومینیوم) است، بپردازیم.

شما می توانید برای سفارش فویل آلومینیوم اجاق گاز با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید.

02122217172

09121261659

ویژگی های فویل آلومینیوم روگازی

فویل آلومینیوم گاز فویل آلومینیوم روی اجاق گاز

ضخامتی که برای این محصول استفاده می شود معمولا ۵۰ میکرون و ۷۰ میکرون و عرض مناسب ۸۰ سانتی متر می باشد. البته بعضی از افراد برای استفاده برای اجاق گاز های ۴ شعله از عرض ۶۰ سانتی متر نیز استفاده می کنند ولی عرض ۸۰ سانت محبوبیت بیشتری دارد. دلیل محبوبیت عرض 80 سانتی متر این است که علاوه بر اجاق گاز های ۴ شعله، اجاق گاز های ۵ شعله را نیز پوشش می دهد.
به غیر از شکل سرتاسری این محصول، شکل های دیگری از آن وجود دارد که به صورت تکی، گرد و یا مربعی می باشد.

چرا فویل آلومینیوم برای اجاق گاز استفاده می شود؟

یکی از معضلاتی که خانم های خانه دار و آشپز رستوران ها با آن درگیر هستند، چربی و مواد غذایی باقی مانده بر روی سطح اجاق گاز می باشد. برای حل این مشکل، طراحان از فلز آلومینیوم بهره گرفتند و به شکل های مختلف وارد بازار کردند.
فویل رو گازی آلومینیومی علاوه بر این که به راحتی شکل میگیرد و بر سطح اجاق گاز قرار می گیرد، به دلیل نقطه جوشی که دارد، در مقابل حرارت ذوب نمی شود.
آلومینیوم همچنین یک ماده ی دوستدار محیط زیست و قابل بازیافت بوده و در برابر حرارت گاز سمی ایجاد نمی کند. همین مسائل باعث شده این فلز یک فلز ایمن برای آشپزی و آشپزخانه باشد.

شما می توانید برای سفارش فویل آلومینیوم برای سطح اجاق گاز با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید.

02122217172

09121261659

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه