فویل آلومینیوم اواپراتور

فویل آلومینیوم اواپراتور

فویل آلومینیوم اواپراتور  باید دارای خاصیت هیدروفیل باشد. این فویل در اواپراتور کولرهای گازی استفاده می شود و سطح آن بسیار آب دوست است. که وظیفه آن کمک به ایجاد رطوبت در هوای گرم و سپس متراکم شدن به قطرات آب روی ورق تبادل حرارت می باشد. اواپراتور مجموعه‌ای از قطعات است . که وظیفه ایجاد برودت و کاهش گرمای هوای کابین اتومبیل را بر عهده دارد. 

برای ثبت سفارش می توانید با شماره 09121261659 تماس بگیرید

  • جلوگیری از ایجاد اکسید فلزات در محیط داخلی تهویه مطبوع با توجه به اصول زیست محیطی ؛
  • کاهش صدای تهویه مطبوع به دلیل کنترل کاهش آب ؛
  • ضد انواع میکرو ارکانیسم ها از جمله باکتری ها و بخصوص قارچ ها؛
  • بدون بوی غیر طبیعی.
  • بهبود مقاومت در برابر خوردگی و مقاومت در برابر آب مبدل های حرارتی ، افزایش دوام مبدل ؛

با توسعه فن آوری ، امکان استفاده از فویل تهویه مطبوع نازک تر و به همین علت ، با صرفه تر ، فراهم شده است.، فویل آلومینیوم شکل پذیری خوبی دارد. با توجه به اینکه انتظار تولید کنندگان اواپوراتور از مواد اولیه مورد نیاز شان عملکرد یکنواخت است ، فویل تهویه از نظر متالورژی آسیب پذیری و ناهمسانگردی کمتری دارد ، ، همچنین مقاومت بالا ، شکل پذیری خوب و حتی ضخامت یکنواخت،نیازهای اصلی تولید کنندگان را برطرف میکند. فویل آلومینیومی آب دوست برای تولید مبدل حرارتی تهویه مطبوع با مواد خاص استفاده می شود. ، نسبت استفاده از آن بیشتر افزایش می یابد.

فویل آلومینیوم ، عمدتا از آلیاژهای 1030 ، 3102 و 8011 ساخته شده است. آلومینیوم فین استوک برای تولید باله های مبدل حرارتی مانند تهویه هوا و اواپراتور استفاده می شود.

شرکت آلومینیوم هزاره سوم، تولید کننده انواع ورق و فویل آلومینیوم میباشد. با بهره گیری از دانش فنی و تجارب عملی، این شرکت ضمن انتخاب آلیاژ متناسب با نیاز هر صنعت، اقدام به تولید فویل آلمینیوم با برترین کیفیت می نماید.به علت خواص منحصر به فرد فویل آلمینیوم شاهد بروز ویژگی های زیر در این محصولات هستیم.

ویژگی های فویل آلومینیوم اواپراتور :

1-انعطاف پذیری طراحی

2-انتقال گرما عالی

3-سبکی

4-آلیاژ ۱۰۰۰/۵۰۰۰ سری

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه