قیمت فویل آلومینیوم تهویه

فویل آلومینیوم تهویه

فویل آلومینیوم یک فلز با مقاومت بالایی در برابر خوردگی، دوام بالا، قیمت مناسب و … می باشد. علاوه بر این دارای رسانایی بالایی می باشد که تقریبا دو برابر مس می باشد. این ویژگی ها باعث می شود که از آلومینیوم برای انواع فین های تهویه در کولر ها، رادیاتور ها و … استفاده شود. در این مقاله به بررسی محصول فویل آلومینیوم تهویه می پردایم.

 

خریداران محترم می توانند از طریق شماره های زیر برای استعلام به روز و دقیق قیمت ها تماس حاصل فرمایند.

تلفن: 02122217172 – 02122216162

موبایل و واتس آپ: 09912747880

عملکرد فویل آلومینیوم تهویه در رادیاتور ها

قیمت فویل آلومینیوم تهویه

همانطور که گفته شد آلومینیوم به دلیل رسانایی بالایی که دارد در تهویه ها استفاده می شود. برای تشریح این عملکرد می توانیم به بررسی عملکرد فویل آلومینیوم در رادیاتور خودرو بپردایم.

وظیفه رادیاتور در خودروها جهت خنک کردن آب برگشتی از موتور است. رادیاتور دارای لوله های مسی است که در آن آب داغ حاصل از عملکرد موتور جاری می باشد. دور این میله های آب داغ فویل های آلومینیومی احاطه کرده اند. آلومینیوم به دلیل رسانایی گرمایی بالا، هنگامی که آب گرم از لوله مسی عبور می کند به تبادل حرارتی می پردازد و و گرمای آب ورودی را کاهش می دهد و بنابر این آب خروجی خنک تر است که دوباره برای خنک کردن موتور وارد سیستم می شود.

معمولا عرض فویل مناسب برای رادیاتور خودرو ها از 1 سانتی متر تا 28 سانتی متر می باشد و ضخامت مناسب از حداقل 80 میکرون تا 500 میکرون را در بر می گیرد.

عملکرد فویل آلومینیوم در تهویه هوا

آلومینیوم همچنین به دلیل رسانایی بالا و سبک بودن  در ساختار انواع تهویه کننده های هوا می تواند مورد استفاده قرار گیرد. در شوفاژ ها به صورت  تبادل انرژی بین محیط و آب ورودی از موتور خانه و در کولر ها با ورود هوای خارج و خنک سازی آن هوا و وارد کردن به داخل محیط مقصد می تواند کارایی داشته باشد.

قیمت فویل آلومینیوم تهویه

مجموعه ی آلومینیوم هزاره سوم میلاد یکی از کارخانه های برتر ایران در زمینه ی فویل های صنعتی و غیر صنعتی می باشد که در زمینه ی تولید فویل های آلومینیومی در انواع ضخامت ها، عرض ها و طول های مختلف مورد سفارش مشتری، سال ها فعالیت داشته است.

بازار بسیاری از مواد معدنی به صورت روزانه دارای تغییرات متعددی است که باعث تغییرات روزانه ی قیمت می شود. بنابر این  برای استعلام قیمت با شماره های شرکت تماس بگیرید.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه