فویل آلومینیوم شکلات

فویل آلومینیوم شکلات

 

یکی از حساس ترین بسته بندی ها، بسته بندی مواد غذیی می باشد چرا که پوشش مواد غذایی علاوه بر این که باید از فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری کند، باید محصول مد نظر را در برابر انوع مواد میکروبی و غیر میکروبی بیماری زا ایمن نگه دارد. یکی از پوشش هایی که برای محصولات غذایی مورد استفاده قرار می گیرد فویل آلومینیومی است. در ادامه به بررسی ویژگی های فویل آلومینیوم برای شکلات و قیمت و ویژگی های آن می پردازیم.

شما می توانید برای اطلاع از ویژگی ها و قیمت به روز با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید و یا به شماره ی ذکر شده در واتس آپ پیام دهید.

تلفن ثابت: 02122217172- 02122216162

تلفن همراه (واتس آپ): 09121261659

 

مزایای استفاده از فویل آلومینیوم شکلات

آلومینیوم یک فلز در نوع خود ویژه برای مواد غذایی می باشد که در ادامه به بخشی از این ویژگی ها اشاره می کنیم:

  • فویل آلومینیوم در برابر انواع زیادی از مواد بیماری زا ایمن می باشد.
  • آلومینیوم از جذب و دفع رطوبت جلوگیری می کند. این ویژگی برای مواد غذایی از اولویت ها می باشد.
  • فویل به دلیل سطح صیقلی که دارد نور را منعکس می کند و از اثر مستقیم نور بر مواد خوراکی جلوگیری می کند.
  • فویل آلومینومی انعطاف پذیر می باشد و به همین دلیل برای انواع شکل از شکلات ها مناسب می باشد.
  • خود فلز آلومینیوم از نظر تولید مواد سمی، ماده ای ایمن می باشد.
  • فویل آلومینیوم در انواع رنگ ها و طرح های برجسته و یا صیقلی در بازار موجود می باشد که به فروش محصولات کمک شایانی کرده است. امروزه بسیاری از شکلات فروشی های معروف جهان برای حفاظت و ایمنی و همچنین بازاریابی از پوشش های آلومینیومی درانواع طرح و چاپ استفاده می کنند.

چه نوع فویل آلومینیومی برای چه نوع شکلاتی مناسب می باشد؟

فویل آلومینیوم شکلات
نمونه ای از فویل آلومینیوم شکلات

فویل آلومینیومی در انواع ضخامت ها و عرض ها وجود دارد که با توجه به وزن، نوع بسته بندی مد نظر و عرضه ی محصول، می تواند شکل های مختلفی را شامل شود.

بعضی از برند های شکلات، در بسته بندی های خود از چاپ شکل و طرح استفاده می کنند ولی در بعضی دیگر بسته بندی اولیه را با فویل آلومینیومی بدون طرح انجام می دهند و بعد در بسته بندی دیگری از جنس کاغذ قرار می دهند. یکی از دلایل این امر را می توان به این دلیل نسبت داد که کاغذ کمتر گرما را جذب و انتشار می دهد و از این نظر از آب شدن شکلات ها جلوگیری می کند مانند شکلات های تخته ای فرمند و یا شیرین عسل.

خرید و استعلام قیمت فویل آلومینیوم برای شکلات

کارخانه فویل آلومینیوم هزاره سوم میلاد مفتخر است که اعلام نماید می تواند انواع فویل های آلومینیومی نازک و ضخیم در انواع عرض ها و ضخات ها را به بازار عرضه نماید. محصولات فویل این مجموعه از ضخامت 7 میکرون تا 200 میکرون را شامل می شود که بنابه سفارش مشتری می توان به صورت رول و یا ورقه عرضه شود.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه