فویل آلومینیوم فیلتر هپا

فروش فویل آلومینیوم فیلتر

فویل آلومینیوم فیلتر هپا به صورت چین خورده قرار می گیرد. و وظیفه ان حمایت کاغذ های ظریف هپا در مقابل عبور جریان شدید هوا می باشد.

ولی به هر حال امکان فرم گیری فویل الومینیوم در کنار تحمل حرارتی بالای آن. فویل آلومینیوم را به کالایی بی رقیب در این زمینه تبدل کرده است . فیلتر هپا می تواند اندازه گرد و غبار بیش از 0.3 میکرون را با کارایی خوب از بین ببرد . بیشتر فیلترهای هپا از محیط الیاف شیشه ، قاب فلزی یا پلاستیکی یا چوبی ساخته شده اند .که توسط آنها بسته بندی شده است.

 برای ثبت سفارش میتوانید با شماره 09121261659 تماس بگیرید.

فیلتر هپا از کاغذ چین خورده ساخته می شوند و پلیسه ها با فویل آلومینیومی موج دار بسیار ریز از هم جدا می شوند . و در نهایت فویل آلومینیوم فیلتر هپا و کاغذ چین خورده در یک قاب آلومینیومی نصب می شوند ،

  • امکان چین خوردگی به همراه دوام بالا در برابر خوردگی در فویل آلومینیوم فیلتر هپا
  • مقایسه نسبت وزن به سطح با توجه به قیمت تمام شده
  • عاری بودن از هرگونه آلودگی

مجموعه مشخصاتی هستند که سبب تمایز منحصر به فرد فویل آلومینیوم با سایر انتخاب ها میشود.
در بررسی و مقایسه فویل تولیدی فلزات مختلف از جمله فویل قلع و فویل سرب و فویل اهن . میتوان به این نتیجه قطعی رسید که فویل آلومینیوم تنها و پر کاربردترین فویل موجود در جهان است.

شرکت آلومینیوم هزاره سوم، تولید کننده فویل آلومینیوم میباشد. با بهره گیری از دانش فنی و تجارب عملی، این شرکت ضمن انتخاب آلیاژ متناسب با نیاز هر صنعت، اقدام به تولید فویل آلومینیوم با برترین کیفیت می نماید. به علت خواص منحصر به فرد فویل آلومینیوم شاهد بروز ویژگی های زیر در این محصولات هستیم.

.سبکی و دوام

.دوام در برابر تمیز کردن مکرر و متوسط

.آلیاژ سری ۱۰۰۰

.فیلتر کردن گرد و غبار ، خاک ، مایع و گاز

فیلتر هپا محصولی بسیار رایج برای اتاق تمیز ، مسکونی و کاربردهای صنعتی است که می تواند اندازه گرد و غبار بیش از 0.3 میکرون را با کارایی خوب از بین ببرد.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه