فویل آلومینیوم پلی اتیلن دار

فویل آلومینیوم پلی اتیلن

فویل آلومینیوم پلی اتیلن دار گروهی از محصولات است که، فویل آلومینیوم توسط لایه ای از پلی اتیلن به ضخامت ۲۵ میکرون تا ۱۵۰ میکرون لمینت یا پوشیده میشود.و کاربرد آن در بسته بندی موارد بهداشتی، شیمیایی ، پوشش دربهای کرم و خمیردندان و درپوش انواع مواد شیمیایی ،گالن های روغن موتور و ضد یخ و ایزولاسیون کابل های فشار قوی و درپوش مواد غذایی بکار میرود.

 برای ثبت سفارش می توانید با شماره 09121261659 تماس بگیرید.

فویل آلومینیوم پلی اتیلن دار برای موارد بسته بندی دارای ضخامت پوش برگ آلومینیوم در   اغلب ۳۰ میکرون میباشد. ولی برای پوشش کابل تا حتی ۱۵۰ میکرون نیز استفاده میشود. به دلیل امکان ذوب لایه پلی اتیلن توسط حرارت موضعی. استفاده از این محصول برای پلمپ یا مهر و موم کردن ظروف مختلف پلی اتیلن فراهم میشود. و همین خصوصیت دامنه وسیعی از مشکلات بسته بندی در صنایع مختلف را حل کرده است.

به علاوه با وجودی که فویل الومینیوم مانع کم نظیری در مقابل عبور نور. رطوبت. اکسیزن و باکتری ها است . ولی وجود لایه پلی اتیلن نیز سبب تقویت این ممانعت عبور میشود.این کامپوزیت ماندگاری محتوای بسته بندی را افزایش میدهد.علاوه بر این ، حفظ عطر و طعم برتر و ماندگاری بیشتر ، بسته های انعطاف پذیر فویل آلومینیوم ورقه ای را به گزینه ای محبوب در صنعت تولید مواد غذایی تبدیل می کند. فویل های چند لایه نیز به دلیل خاصیت مقاومت در برابر حرارت که ممکن است کاغذها و فیلم های لمینت فاقد آنها باشد ، مطلوب هستند.به صورتی که لمینت فویل با کاغذ . پلی استر . چسب زنده. و انواع واکس ها و لاک ها به صورت یک تا چهار لایه از جمله محصولات این شرکت است.

صنایعی که اغلب درخواست فویل آلومینیوم پلی اتیلن دارند:

  • صنایع دارویی
  • صنایع خودرو
  • صنایع غذایی
  • صنایع دستی

فویل های چند لایه را می توان با انواع چسب های مرتبط با هر  کاربرد ، به عنوان مثال محلول در آب یا غیر محلول در آب ، انجام داد.فویل های لمینت چند لایه به منظور ساخت انواع پاکت مثل پاکت بسته بندی چای نیز به کار میروند.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه