فویل آلومینیوم برای سپر حرارتی

فویل آلومینیوم برای سپر حرارتی خودرو ها

فویل آلومینیوم سپر حرارتی یکی دیگر از محصولات متعدد شرکت آلومینیوم هزاره سوم میلاد( بزرگ ترین تولید کننده فویل آلومینیوم) می باشد.

برای ثبت سفارش می توانید با شماره 09121261659 تماس بگیرید.

فویل آلومینیوم برای سپر حرارتی ، چرا که ضریب انتقال حرارت آلومینیوم خیلی زیاد است . یعنی گرمای زیادی را منتقل می کند. سرعت انتقال حرارت در ان زیاد است. البته فلزاتی که سرعت انتقال حرارت بالاتری دارند وجود دارند. از جمله فلز مس و فلز طلا . که با توجه به ویزگی های دیگر الومینیوم ، از جمله اقتصادی بودن ان ، فویل آلومینیوم خیلی نازک است ، بهترین گزینه فویل الومینیوم است. شما می خواهید از موادی استفاده کنید که گرما را نیز منتقل کند. اگر می خواهید سپر درست کنید شما می توانید از آلومینیوم استفاده کنید زیرا مقدار زیادی گرمای تابشی را منعکس می کند ، اما به یک شکاف هوای مناسب در اطراف لوله خود احتیاج دارید .

عایق به خوبی گرما را هدایت نمی کند، بنابراین می توانید آن را درست روی هر چیزی که می خواهید عایق بندی کنید، قرار دهید، به شرطی که عایق بتواند گرما را تحمل کند. این امر ” کیفیت رسانایی را تضمین می کند .

با این حال ، گرما همچنین می تواند توسط “تابش” دور شود . قسمت گرم موتور ، مانند اگزوز ، گرما (انرژی IR) را تابش می کند. برای کاهش تاثیر این تابش ها روی سایر قطعات خودرو از “محافظ های حرارتی” استفاده میشود . سپر حرارتی قطعاتی هستند که ذوب نمی شوند و در بین قسمت داغ و هر چیزی که باید محافظت شود قرار می گیرند . بین سپر حرارتی و قسمت گرم یک شکاف هوا وجود دارد ، بنابراین گرما بین آنها هدایت نمی شود . فویل آلومینیوم برای سپر حرارتی مهمترین عضو تشکیل دهنده این قطعات است.

شرکت آلومینیوم هزاره سوم، تولید کننده انواع ورق و فویل آلومینیوم میباشد. با بهره گیری از دانش فنی و تجارب عملی، این شرکت ضمن انتخاب آلیاژ متناسب با نیاز هر صنعت، اقدام به تولید فویل آلومینیوم با برترین کیفیت می نماید. به علت خواص منحصر به فرد فویل آلومینیوم شاهد بروز ویژگی های زیر در این محصولات هستیم . کاربردسپر حرارتی فویل آلومینیوم در سیستم سوخت، قاب موتور و سایر قطعات ؛

  • محافظت در برابر گرمای بیش از حد سیستم اگزوز
  • کاهش صدای داخلی با گرمای حاصل از اگزوز
  •  آلیاژ ۱۰۰۰/۳۰۰۰/سری
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه